Kaip greitai parduoti nereikalingą daiktą?

Daiktai mūsų namų erdvę dažnai apsunkina, todėl nereikalingus drabužius, baldus, buitinę techniką ar mažus niekučius dažnai išmetame. Visgi dažniau susimąstome, kad tuos pačius daiktus galima tiesiog parduoti ir susigrąžinti nors nedidelę jo vertę, priklausomai nuo būklės ir naudojimo. Tačiau šiuo atveju pasitaiko nemažai problemų, nes net ir parduodant daiktą skelbimuose, dažnai namai neištuštėja taip greitai kaip norime. Prasti skelbimai tiek internete, tiek laikraščiuose, tiek įvairiuose socialiniuose tinkluose, iš jūsų būsto nepadės iškraustyti visą šlamštą, todėl šiandien atskleisime kelias paslaptis, kaip skelbimai tiek internete, tiek laikraščiuose gali paspartinti daikto pardavimą.

Pagrindinė klaida – gramatinės klaidos

Pirmiausia klaida, kurią žmonės daro įkeldami skelbimus į internetą arba laikraštį – gramatinės klaidos. Visada yra pravartu turėti žmogų, kuris pataisytų visas įmanomas rašybos, skyrybos ir gramatines klaidas. Gramatiškai ar stilistiškai netvarkinga kalba gali sukelti nepasitikėjimo jausmą pirkėjui, todėl šiuo atveju prekė sandelyje ar namuose gulės kur ka ilgesnį laiko tarpą.  Antra, dažnai daiktai būna be nuotraukų arba įkeliamos blogos kokybės nuotraukos. Kartais reikia įsijausti į pirkėjo kailį ir gerai pagalvoti, ar mieliau pirktumėte daiktą, kurio nuotraukos yra kokybiškos, ar susidomėtumėte tokiu daiktu, kuris neturi nuotraukos ar yra prastos kokybės. Nuotraukos parodo, kiek pardavėjas yra užtikrintas savo prekės išvaizda ir kokybe, ar ta prekė turi defektų ar kitų trūkumų. Kitaip tariant, skelbimai, kuriuose yra kokybiškos nuotraukos bei matosi aiškios detalės, pastebimi greičiau ir sulaukia daugiau dėmesio, o tai didina šansą, kad prekė bus nupirkta. Skelbimų paskirtis yra atkreipti dėmesį į prekę, aprašymą, visus techninius aspektus ir kuo daugiau jų bus paminėta, tuo prekė atrodo užtikrintesnė. Kiekvienas prekės parametras sudaro vaizdą apie prekės kokybę ir kitus techninius parametrus.

Kitas svarbus aspektas – bendravimas

Taip pat prie pardavimų greitumo ir efektyvumo prisideda ir žmogaus bendravimo manieros susitikus (jeigu toks dalykas visgi įvyko), apranga, kūno kalba. Paprastai pamirštame, kad egzistuoja ne tik skelbimas, tačiau ir įgūdžiai bendrauti su žmogumi ir įtikinti, kad būtent jūsų prekė yra kokybiška ir atitinka viską, kas buvo parašyta skelbime. Galiausiai sudėjus visus šiuos aspektus į skelbimą kur kas daugiau išauga šansai parduoti nereikalingą daiktą, kuris jūsų namuose jau yra ganėtinai ilgą laiko tarpą. Svarbu mokėti prekę tinkamai pristatyti tiek internete, tiek laikraštyje, tiek realioje plotmėje. Jeigu jūs atrodysite įtartinas ar tiesiog būsite grubus, nemandagus, šansai parduoti prekę greitai sumažėja.

Sudėjus visus šiuos aspektus, nors ir atrodo visiškai akivaizdžius ir primityvius, galima gauti stulbinančių rezultatų. Puikus daikto reprezentavimas internete parodo, kad parduodantysis yra atsakingas ir jis sukels pasitikėjimą savo pirkėjui.

Visgi kartais pamirštama, jog egzistuoja ne tik internetiniai skelbimai, tačiau ir laikraščiai, kurie turi savitą auditoriją, tačiau nereiškia, kad jie neskaito skelbimų ir nesidomi įvairiais drabužiais, automobiliais ar kitais niekučiais. Nors auditorija skaitanti laikraščius yra ryškiai mažesnė, tačiau tai nereiškia, kad ji negali būti efektyvesnė. Jeigu norite savo daiktą parduoti kaip įmanoma greičiau, nepabijokite naudoti kiek įmanoma daugiau šaltinių: laikraščius, Facebook grupes, įvairius skelbimų tinklalapius (rekomenduodama talpinti į daugiau nei vieną tinklalapį) ir kitos priemonės. Labai gaila, kad laikraščių niša lieka pamiršta, bet visai be reikalo. Galime drąsiai sakyti, kad ir vieni, ir kiti skelbimai turi savo auditoriją, kurie taip lengvai neatsisakys būtent tokio tipo skelbimų. Todėl galime šiek tiek pasiginčyti, kokie skelbimai yra efektyvesni – internetiniai skelbimai ar skelbimai laikraščiuose.