Kokie skelbimai internete susilaukia daugiausiai dėmesio?

Pirkėjui praeinant didelius srautus skelbimų, pardavėjui lieka viena išeitis – kažkaip sudominti savo preke. Šioje vietoje vien taisyklingos gramatikos, kokybiškų nuotraukų neužteks, nes reikės pasitelkti fantaziją ir sugalvoti, kaip žmogų priversti įsidėmėti būtent jūsų skelbimą ir prie jo sugrįžti. Tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad yra nemokai ir mokami būdai kaip patraukti dėmesį ir visus juos juos aptarsime šiame straipsnyje.

Pirmiausia į ką reikia atkreipti dėmesį – nuotraukos ir jų kokybė, kompozicijos ir kontrastai. Yra itin svarbu sugebėti nuotrauką sugebėti padaryti vizualiai gražiai įžiūrimą, sugebėti sukelti žmogui kažkokias emocijas. Emocijos gali būti įvairios – pradedant tuo, kad nuotrauka sukelia švelnumo jausmą ir baigiant keistumo jausmu. Reikia nepamiršti ir kontrastingų nuotraukų – raudonas automobilis ant pilko asfalto ar žalioje žolėje, auksinė grandinėlė ant raudonos medžiagos ir kiti panašūs akį rėžiantys kontraktai padeda užsilikti atmintyje ilgesnį laiko tarpą. Žmonės, kuriem patinka kontrastai ar įvairios nuotraukų kompozicijos (reikia nepamiršti ir šito), kartais ne itin kreips dėmesį į informaciją, bet susikoncentruos į vaizdą.

Dėmesio susilaukia gerai aprašyti skelbinai, nes kuo daugiau informacijos apie tam tikrą produktą, tuo patikimesnis jis atrodo žmogui. Tačiau skelbime negalima rašyti viso rašinio – reikia išmokti atrinkti, kuri informacija yra esminė, o kurią galima papasakoti, kai žmogus susikontaktuos su pirkėju. Informacija apie produktą apskritai yra svarbus dalykas, kadangi dažniausiai vartotojas ieško prekės kuri atitiktų kainos ir kokybės santykį, todėl prekės parametrai tampa svarbiu aspektu. Visgi reikia nepamiršti, kad tekstas enegali būti kapotas. Tik slandus tekstas pritrauks nemažai pirkėjų.

Trečias svarbus dalykas, skelbimai, kurie užsisako papildomą reklamą sulaukia itin daug dėmėsio. Jie paprastai yra metami į puslapio pradžią ir praktiškai kiekvienas vartotojas užsukęs į svetainę, pirmiausiai mato tuos skelbimus, kurie yra apmokestinti. Žinoma, tai kainuoja, todėl reikia paskaičiuoti, ar reklama iš tikrųjų yra reikalinga, ar galima apsieiti ir be jos. Tačiau iš kitos pusės gera reklama internete yra investicija – taip savo prekę galite parduoti šiek tiek brangiau, bei jūsų skelbimą peržiūrės kur kas daugiau žmonių. Todėl ši investicija yra gana reikšminga, jeigu jūsų prekė yra didelės vertės.

Svarbu yra nepamiršti, kad internete egzistuoja ne viena internetinių skelbimų svetainė, todėl norint sulaukti daugiau dėmesio reikia skelbimus talpinti į kelias svetaines. Skirtingose internetinėse svetainėse lankosi skirtingi žmonės (nors žinoma pasitaiko, kad kai kurie žmonės lankosi visose įmanomose internetinėse svetainėse), nes kiekvienas turi savo pamėgtas svetaines ar tiesiog nemėgsta prekių ieškoti po didelius srautus puslapių ir tiesiog išsirenka pačius pačiausius. Tačiau nereikia nurašyti ir mažiau populiarių puslapių – ten skelbimus kelti vien dėl to, kad sulauksite kiek skritingesnio kontingento.

Tam, kad būtų nušauti du zuikiai vienu metu, geriausia yra turėti ne tik geras nuotraukas, bet kartu ir gerą aprašymą – taip skelbimas įtiks didesniam ratui žmonių ir tikimybė, jog daiktas bus nupirktas iš jūsų tampa kur kas didesnis. Reikia nepamiršti, kad egzistuoja ir mokama reklama internete, tačiau reikia nepamiršti, kad reklama yra investicija ir tiesiog reikia pasverti, ar jūsų prekė yra verta tiek, kad jums reikėtų į savo prekę atkreipti kur kas didesnį srautą žmonių. Tačiau reklama suteikia kur kas didesnę prieigą prie žmonių ir tokiais būdais jūsų skelbimas tampa matomesnis ir išskirtinesnis interneto plotmėje.